Jak to w domu
Po powrocie na Węgry z dziesięcioletniej emigracji w Stanach, András (Jan Nowicki) czuje się samotny i wyobcowany. Próba odnowienia relacji z dawną miłością, Anną, kończy się fiaskiem, podobnie jak kontakty z przyjaciółmi sprzed lat. András dryfuje bez pracy i celu do czasu spotkania Zsuzsy – dziewczynki równie samotnej i zbuntowanej, jak on.