Having returned to Hungary after ten years, András feels lonely and out of place. Zsuzsa, a child just as rebellious and lonely as he is, is his only connection.
After her mother’s death, 16-year-old goes to a children’s home where she has to fight to build a life.
In 1960s Belgrade, two police officers investigate the murder of a beloved singer who led a turbulent life.