(Hush-a-Bye Baby)
András nie może się odnaleźć na Węgrzech po powrocie z emigracji. Bratnią duszą staje się Zsuzsa – dziewczynka tak samotna i zbuntowana, jak on.
16-letnia Mari ucieka z sierocińca, do którego trafiła po śmierci matki. Musi tam jednak wrócić, kiedy ojciec alkoholik wyrzuca ją z domu.
Belgrad, lata 60. XX w. Popularny piosenkarz zostaje zamordowany w swoim mieszkaniu. Okazuje się, że krąg podejrzanych jest dość szeroki.