EUROPIANO
Dołącz do inspirującej podróży przez Europę i najważniejsze dzieła repertuaru koncertu fortepianowego. 21 czerwca 2026 roku odwiedzamy kolejne miasta, gdzie czołowi międzynarodowi pianiści wykonują jedne z najpiękniejszych koncertów fortepianowych w towarzystwie renomowanych orkiestr prowadzonych przez uznanych dyrygentów.