Edward i Jerzy (2/2)
Nawet po wojnie konflikt między królewskimi braćmi i ich żonami nie wygasa. Edward żyje na wygnaniu i publikuje kontrowersyjne wspomnienia, które na nowo otwierają stare rany i wywołują skandal. Wkrótce potem gwałtownie pogarsza się stan zdrowia Jerzego VI. Król, który przez lata mierzył się z ciężarem korony, staje w obliczu poważnej choroby.