Eduard vs George (2/2)
După sfârșitul războiului, conflictul dintre cei doi frați și soțiile lor continuă. Eduard își publică autobiografia din exil, care generează un nou scandal. La puțin timp după, sănătatea regelui George al VI-lea o ia la vale.