Când a izbucnit cel de-al Doilea Război Mondial, monarhia britanică se afla în mijlocul unei crize profunde. Eduard al VIII-lea abdicase, obligându-l pe fratele său mai mic, George, să devină rege, un rol pentru care nu era deloc pregătit. Acest documentar urmărește povestea a doi frați, al căror conflict personal a modelat familia regală britanică pentru decenii.