Niepewna przyszłość młodych migrantów z CeutyBadanie stanu morza poprzez analizę rekinów
Jednym z najlepszych wskaźników stanu mórz i oceanów jest obecność rekinów. Wnętrzności rekinów pozwalają na precyzyjną analizę zmian klimatycznych i zanieczyszczenia środowiska. W tym właśnie specjalizuje się biolog morski Emilio Spérone. Jego obserwacje są dość niepokojące.