Suedia: pionier în industria oțelului verde?Rechinii: barometru al sănătății mărilor
Rechinii sunt un foarte bun barometru al stării mărilor și oceanelor. Schimbări climatice, poluare: putem citi măruntaiele rechinilor ca pe o carte deschisă. Aceasta este specialitatea biologului marin Emilio Sperone. Iar concluziile sale sunt cât se poate de alarmante.