Barbie w spektrum: marketing czy inkluzywność?11 min
Na filmiku w mediach społecznościowych dziewczynka rozpakowuje pierwszą „autystyczną” Barbie od Mattela. Lalka ma wpisywać się w inkluzywną strategię marketingową marki. Ale co ten produkt i jego kampania reklamowa mówi o współczesnym sposobie przedstawiania autyzmu w popkulturze?