Autistic Barbie: Marketing or Inclusion?11 min
In a video shared on TikTok, a girl opens a box to find the new ‘autistic’ Barbie by Mattel, part of the brand’s inclusive strategy. What does this new doll tell us about the changing representation of the condition?