Kiedy sztuczna inteligencja pisze historię Holokaustu11 min
Stworzone przez sztuczną inteligencję poruszające obrazy obozów koncentracyjnych z wychudzonymi więźniami zalewają media społecznościowe. W jaki sposób fałszywe i całkowicie niezgodne z rzeczywistością obrazy zakłócają nasze rozumienie Holokaustu?