Lumea în imagini
Un bărbat cântă la vioară într-un loc care seamănă cu un lagăr de concentrare. Creată de inteligența artificială pe baza codurilor fotografiei istorice, această imagine ilustrează o tendință care pune sub semnul întrebării raportul nostru cu imaginile de arhivă și memoria Holocaustului.