Tłumaczymy AI
Czy maszyny mogą osiągnąć samoświadomość czy cyfrowe awatary pozostaną pustymi skorupami idealnie naśladującymi prawdziwych ludzi? Naukowcy od lat debatują nad istotą świadomości, o której nie wiemy tak naprawdę nic – ani jak powstaje, ani czy potrzebuje ciała.