Tłumaczymy AI
Wierzymy w to, co chcemy wierzyć, wszędzie widzimy ludzkie cechy. W zwierzętach, a nawet w maszynach. Gdy AI mówi do nas, ją też uczłowieczamy. Czy słusznie?