Tłumaczymy AI
Według Doliny Krzemowej, 150 lajków wystarczy, by Facebook znał cię lepiej niż własna żona czy rodzice. Z zostawianych przez nas śladów w sieci Big Techy budują cyfrowe sobowtóry. Jak ich istnienie wpływa na naszą wolność?