Tłumaczymy AI
A co jeśli śmierć nie jest ostatecznym końcem? W świecie, w którym realne miesza się z wirtualnym, awatary zmarłych bliskich mogą już wkrótce siedzieć z żywymi przy stole. Czy w przyszłości będziemy żyć z maszynami?