Tłumaczymy AI
Wyobraź sobie sztuczną inteligencję, która zna cię tak dobrze, że pisze za ciebie wiadomości do przyjaciół, łapie w lot twoje żarty, czy pozwala „rozmawiać” z tobą twoim bliskim po twojej śmierci. Wielkie modele językowe takie jak Chat GPT coraz lepiej nas imitują. Jak to robią, co się za nimi kryje?