Outgrow the System
Co by było, gdyby gospodarka dążyła nie do maksymalizacji zysków, lecz do równowagi społecznej i ekologicznej? Ekonomiści proponują alternatywy: od teorii obwarzanka, przez współzarządzanie, aż po ideę postwzrostu — w tych systemach priorytetami są człowiek i równowaga ekologiczna.