Reinventarea economiei
Ce s-ar întâmpla dacă economia nu ar fi gândită nu pentru profit, ci pentru oameni și planetă? În mijlocul celei mai mari provocări cu care se confruntă umanitatea, există pionieri gata să revoluționeze economia. Acest film explorează ideile lor și analizează în profunzime cum ar putea arăta o altfel de economie.