Outgrow the System
"Change the system, not the climate" is a common demand in the climate movement. But what kind of system do we actually want? In the midst of humanity's worst crisis and biggest challenge, there are pioneers ready to revolutionise our economy. This film explores their ideas and delves deep into what a sustainable economy could look like.