L'Homme-vertige: Tales of a City
W Chanzy, przeznaczonej do wyburzenia robotniczej dzielnicy Pointe-à-Pitre, drugiego pod względem wielkości miasta Gwadelupy, mieszkańcy błądzą bez celu, niczym w wymarłym mieście. Niektórzy z nich sami są jak duchy, inni to zapomniani rewolucjoniści, jeszcze inni zmagają się z uzależnieniem. Film jest metaforą Gwadelupy zniszczonej francuskim kolonializmem. Został nagrodzony na festiwalu filmów panafrykańskich w Wagadugu.