L'homme-vertige: Tales of a City
In a working-class district of Pointe-à-Pitre awaiting demolition, local people drift around as if trapped in a ghost town, a metaphor for a Guadeloupe crushed by colonisation. This film won a prize at the Ouagadougou Pan-African Film Festival.