Od Bolsonaro do Luli: jaka Brazylia?
Zamorskie terytoria położone na wszystkich oceanach są wielkim atutem geopolitycznym Francji. Jednak ich słabości ekonomiczne, społeczne i demograficzne wpływają na ich stosunki z metropolią.