Czy to prawda, że...
Makaron! Któż go nie kocha? Podbił cały świat, ale najbardziej kochają go Włosi. Tylko czy oni go naprawdę wynaleźli? Badamy jego historię od starożytnych Chin przez średniowiecze po Nowy Jork i XIX-wieczną Italię. Gdzie narodziło się spaghetti i dlaczego jedzenie jest zawsze polityczne?