People You May Know
Duet People You May Know - Ylia i Phran - to surowa energia, mieniące się syntezatory i ekstatyczna wręcz radość z grania. Ich sety łączą electro, rave, dub i improwizację. Na scenie Sónar umacniają swoją reputację ulubieńców klubów i festiwali.