Santorini: kiedy ziemia drży31 min
Santoryn nawiedzają regularne trzęsienia ziemi od końca stycznia 2025 roku. Ziemia na wyspie trzęsie się kilka razy dziennie. Sejsmolodzy nie są pewni ich przyczyn, może nią być podwodny, budzący się wulkan, którego potencjalna eksplozja byłaby zabójcza dla wyspy. Z Santorynu uciekło już ponad 15 tysięcy mieszkańców. Pozostali czekają na rozwój sytuacji i przygotowują się na początek sezonu turystycznego.