Re: Santorini - When the Ground Trembles
The popular Greek tourist island of Santorini has been shaken by regular earthquakes since late January. Fearing more seismic activity and an eventual tidal wave, most residents and tourists have fled the idyllic isle. But some are waiting it out on Santorini, caught between hope and fear.