Do kogo należy kebab?31 min
Kebab kocha prawie cała Europa. W jego ojczyźnie, Turcji, stowarzyszenie producentów kebabu walczy o nadanie mu statusu „gwarantowanej tradycyjnej specjalności” na terenie Unii Europejskiej. Tylko wytwarzany tradycyjnie doner kebab będzie mógł nosić tę nazwę. Przeciwko inicjatywie protestują restauratorzy i producenci z Niemiec i Austrii.