Re: Doner Kebab - Who Owns It?
The Doner is a very popular dish in Turkey and also in Germany. The organisation representing the Doner industry in Turkey has applied to the EU to standardise the traditional speciality. But the German doner makers are against the move which they believe will threaten their livelihoods.