Lęk przed podróżami31 min
Wielu ludzi cierpi na fobię przed podróżami – przede wszystkim samolotem i samochodem. Powody ich lęków są różnorakie, ale cierpiących na lęk przed transportem łączy jedno – ataki paniki, silny stres, omdlenia. Jak im pomóc w przezwyciężeniu strachu.