Gruziński koszmar31 min
Od wyborów przez Gruzję przelewają się protesty. Opozycja oskarża rzadzace Gruzińskie marzenie o sfałszowanie wyników. Codziennie młodzi demonstranci ścieraja się z policją. Coraz większą rolę w protestach odgrywaja kluby nocne - służą jako kwatery i schronienie, a ich pracownicy i bywalcy są na pierwszej linii frontu.