Coșmar în Georgia
Este momentul adevărului pentru Georgia: vor prelua definitiv puterea forțele pro-ruse? Visul european a dispărut pentru totdeauna? Tinerii, în special, se tem că țara lor va aluneca în dictatură. În faimoasa scenă a vieții de noapte, totul se oprește și clubberii ies pe străzile din Tbilisi.