Najlepsze orkiestry świata
Założona w 1882 roku Orkiestra Filharmonii Berlińskiej początkowo liczyła około pięćdziesięciu muzyków. W ciągu kolejnych lat stała się globalnym fenomenem nie tylko dzięki swojej muzyce, lecz także dzięki pionierskiemu wykorzystaniu mediów — od pierwszej płyty gramofonowej po własną platformę Digital Concert Hall.