Najlepsze orkiestry świata
„Najlepsza orkiestra świata” – takim mianem prestiżowy brytyjski magazyn "Gramophone" określił Royal Concertgebouw Orchestra po ankiecie przeprowadzonej wśród krytyków w 2008 roku. Co czyni tę orkiestrę tak wyjątkową? Jaki wpływ na jej charakter mają miasto Amsterdam oraz słynna sala koncertowa Concertgebouw, od której orkiestra wzięła swoją nazwę?