Najlepsze orkiestry świata
Od chwili powstania w 1934 roku Orkiestra Narodowa Francji działa z Maison de la Radio w Paryżu. Każdego roku, z okazji święta narodowego 14 lipca, daje koncert dla blisko 400-tysięcznej publiczności zgromadzonej u stóp Wieży Eiffla. Obecnie kierowana przez Cristiana Măcelaru orkiestra wiele zawdzięcza takim mistrzom batuty jak Sergiu Celibidache, Leonard Bernstein, Lorin Maazel, Seiji Ozawa, Kurt Masur oraz Daniele Gatti.