Jak mądre są zwierzęta, które jemy?28 min
Zwierzęta hodowlane – świnie, kury, kozy, owce – rzadko uważane są za inteligentne stworzenia. Jak jednak badać zwierzęcą inteligencję, skoro ich postrzeganie świata bywa zupełnie inne od ludzkiego? Jak poprawić środowisko zwierząt wykorzystywanych przez człowieka, by lepiej odpowiadało ich potrzebom poznawczym?