42: Răspunsul la aproape orice
Animalele de fermă (porci, găini, capre, oi) sunt rareori considerate ființe inteligente. Dar cum putem evalua inteligența lor, când percep lumea atât de diferit față de oameni? Și cum putem îmbunătăți condițiile în care sunt crescute, astfel încât mediul să răspundă mai bine nevoilor lor cognitive și comportamentale?