Francuzi w armii Hitlera (2/2)
Francuzi w mundurach Wehrmachtu i Waffen-SS: to mniej znany rozdział II wojny światowej – fakt, że rancuscy ochotnicy wojenni pod znakiem swastyki popełniali zbrodnie, zwłaszcza na froncie wschodnim. W drugiej części dokumentu poznajemy historię od listopada 1942 roku, gdy lądowanie aliantów w Afryce Północnej oraz inwazja na strefę wolną zmieniły układ sił.