Francuzi w armii Hitlera (1/2)
Podczas II wojny światowej dziesiątki tysięcy Francuzów walczyły ramię w ramię z niemieckim Wehrmachtem – między innych na Białorusi i w Polsce. Jako członkowie „Légion des volontaires français” (LVF), a później dywizji SS „Charlemagne”, brali udział w zbrodniach wojennych i w Holokauście. Film opiera się na dotąd niepublikowanych źródłach wojskowych, sądowych i prywatnych.