French Soldiers of the Third Reich (1/2)
Between 1941 and 1945 around 30,000 French citizens voluntarily joined the German army and engaged in terrible war crimes in central and eastern Europe. This documentary explores a little-known chapter in the story of the second world war and France’s collaboration with Nazi Germany.