Czas rewolucji22 min
W Kairze, Bejrucie i Bagdadzie w latach 40. artyści zastanawiali się, czym naprawdę jest sztuka nowoczesna. Czy to kubizm, czy surrealizm? A może sztuka sumeryjska, egipska i arabska? Bo czy podróż do nowoczesności nie wiedzie przez źródła własnej kultury?