Twórczość w upadającym świecie21 min
Jak tworzyć w świecie, który zmierza do apokalipsy? Ruchy i środowiska artystyczne w świecie arabskim nie mogły zmieni społeczeństw. Po II wojnie światowej do władzy dochodzi nowe pokolenie autokratów, którzy chcą kontrolować wszystko – w tym sztukę. Wydaje się, że przystanią dla artystów będzie Liban i Bejrut, ale ten sen kończy się w 1975 roku.