Tzedek - Sprawiedliwi (2/2)
Podczas II wojny światowej i Holokaust, część mieszkańców okupowanej Europy ryzykowała życiem swoim i swoich bliskich, by ratować Żydów. Marek Halter, urodzony w Warszawie syn ocaleńców, wyrusza na poszukiwanie Sprawiedliwych - Polaków, Francuzów, Niemców, a nawet Japończyków, którzy nie poddali się strachowi i presji i uratowali 500 tysięcy osób przed obozami zagłady.