Historia mieszkalnictwa (1/3)
100 lat temu narodziła się współczesna architektura. U swych początków nowe budownictwo obrało za cel walkę z brakiem higieny i brakiem światła – plagach, które toczyły stare budynki. To właśnie wtedy powstał pokój dzienny jako oddzielne pomieszczenie i centrum mieszkania.