Drzewo autentyczności
Kongo, drugi największy tropikalny las deszczowy jest świadectwem kolonialnych źródeł katastrofy klimatycznej i systematycznego niszczenia natury. Dzięki badaniom prowadzonych w Yangambi od początku XX wieku, możemy przewidzieć przyszłość tego potężnego lasu.