Źródła
Od 2019 roku Arabia Saudyjska przeżywa prawdziwą inwazję influencerów – od skromnych instagramerek po Lionela Messiego. Wszyscy przekonują, że ten kraj jest nie tylko idealną wakacyjną destynacją, ale także krajem na wskroś nowoczesnym, przyjaznym i tolerancyjnym. Jednak sami Saudyjczycy są narażeni na wieloletnie więzienie za wyrażanie własnego zdania i walkę o swoje prawa.