Data Sources
On Instagram and other social media, travel influencers, mostly paid by Saudi Arabia, sing the praises of the nation as an excellent holiday destination. They are part of a communication drive by the Saudis to show off the country as a modern and open country. But behind this carefully curated image is a dark reality: Saudi citizens are imprisoned when they speak their mind.