Kaprysy układu pokarmowego31 min
Jako część układu trawiennego, jelita odgrywają istotną rolę w naszym organizmie. Choć wiele milionów ludzi cierpi na wzdęcia, biegunkę lub zaparcia, wielu nie ma odwagi rozmawiać o swoich intymnych problemach. Często problemy układu pokarmowego są tylko częścią większego problemu zdrowotnego. Istnieją jednak rozwiązania – od zwiększenia dostępności toalet publicznych po nowe terapie.