Męskość
Zarówno w świecie pracy, jak i polityki, męskie wartości kształtują naszą wyobraźnię i wpływają na zachowanie. Czy ekstremalna konkurencja w niektórych sektorach jest dowodem toksycznej męskiej kultury? I czy możemy ją przezwyciężyć?